Często zadawane pytania (FAQ)

Najczęściej zadawane pytania (FAQ) – Ovito


🛒 Zamówienia i Dostawa

Ile czasu zajmuje realizacja zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby każde zamówienie zostało przygotowane i gotowe do wysyłki w ciągu 1–3 dni roboczych od momentu jego złożenia.

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Po wysłaniu paczki, dostawa zwykle trwa od 4 do 7 dni roboczych.

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Gdy Twoja paczka zostanie wysłana, otrzymasz e-mail z numerem zamówienia. Możesz w każdej chwili sprawdzić status przesyłki, wpisując numer zamówienia na stronie „Śledzenie przesyłki”.

Jakie są koszty wysyłki?

📦 Wysyłka jest całkowicie darmowa – niezależnie od wielkości czy wagi paczki.


🔁 Zwroty i Zwroty Środków

Jaka jest polityka zwrotów?

Możesz zwrócić każdy produkt w ciągu 90 dni od otrzymania przesyłki. Koszty zwrotu ponosi klient. Po zatwierdzeniu, zwrot zostanie dokonany na pierwotną metodę płatności.
Szczegółowe zasady znajdziesz w naszej Polityce Zwrotów.

Czy oferujecie darmowe zwroty?

Nie – klient ponosi koszty zwrotu, chyba że produkt jest wadliwy lub podlega wyjątkom. Więcej szczegółów znajdziesz w Polityce Zwrotów.

Czy są wyjątki od polityki zwrotów?

Tak – niektóre produkty mogą kwalifikować się tylko do częściowego zwrotu, np. jeśli są używane, uszkodzone lub nie mają oryginalnego opakowania.
Sprawdź szczegóły w naszej Polityce Zwrotów.


💬 Obsługa Klienta

Jak mogę uzyskać pomoc w sprawie mojego zamówienia?

W przypadku pytań lub problemów zapraszamy do kontaktu przez formularz kontaktowy. Staramy się odpowiadać tak szybko, jak to możliwe.


Twoje zadowolenie to nasz priorytet.
Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta – możesz napisać do nas, korzystając z danych poniżej lub wypełnić formularz.


Dane kontaktowe

📧 E-mail: kontakt@otivo.pl
📬 Formularz kontaktowy: dostępny na naszej stronie